zondag 12 april 2015

Wat kleur kan doen

Vorig jaar zat ik er al aan te denken maar kwam het er niet van, nu heb ik dan eindelijk de tijd gemaakt;

Het tuinhuis heb ik zwart geschilderd!

Afgelopen vrijdag was het 19graden, ik had de verf al besteld en was 12u klaar van werk dus ben direct begonnen. S'avonds was het dan ook klaar! :) Ik hou daar van, direct doorpakken haha.


Vandaag even aangekleed en moet zeggen dat ik er heel blij mee ben, staat veel chiquer en past beter bij het huis! :)




Zoals je ziet heb ik het plafond bruin gelaten om een warme uitstraling te behouden. 

Voor degene die het gemist hebben, het was zo: 

Overigens zijn hier de (verrotte) tussen hekjes met spijlen ook al weg gehaald. 

Wat kleur al niet kan doen ;)




Nu moeten we nog een stukje van de tegels aanpakken en kijken voor een (goedkope) tuinset op het terras achter de garage voor de ochtendzon.

Genoeg wensen dus nog, maar dit is alvast naar volle tevredenheid!

Op naar de zomer!

Liefs, Saskia



11 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super uit, Saskia. Je kunt de komende dagen je hart al ophalen, want we krijgen een paar prachtige dagen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt super mooi geslaagd . Dat zwart maakt het zoveel mooier .
    Dit word genieten de komende dagen.
    Groetjes
    Christel van Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er prachtig uit! Ik heb toevallig onze open schuur ook op die dag voorzien van een nieuwe verflaag zwart. Alleen heb ik het aan de buitenkant zwart geverfd hi..hi...
    Nu kan de zomer beginnen!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor...!!...geniet er maar lekker van....liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden. Meer classy. En zeker als de zon zo fel schijnt, een heel aangenaam plekje om even bij te komen. Wij zijn ook van plan de muur in de tuin een donkere kleur te geven. Onze schuur is al zwart en daar zijn we nog steeds heel blij mee.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er heel mooi uit zo!! Gezellig!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verschil zeg, het is nu gelijk een blikvanger in je tuin, een heerlijk plek om te relaxen.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het mooi geworden. Inderdaad wat kan kleur veel doen.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Saskia, staat mooi stoer dat zwarte!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zoooo dat is heel gaaf geworden zeg! veel beter:)
    geniet ervan
    groetjes, inge R

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lekkere plek. In de zomer voor de schaduw en in de winter om met jas, dekentje en een kop warme chocomelk te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen